Hjem
  • SJÆLEN
  • LØSNINGEN
  • UDDELINGEN
  • TILFREDSHEDEN
    • Carlsberg
    • Coca cola
    • Egmont
    • Novo Nordisk
    • Telenor
    • TV2
  • KONTAKTEN

ARKETYPISKE GAVER
Målet for TV2 var at hver gave skulle tage udgangspunkt i de enkelte TV2-kanalers "seer-arketyper". Der blev derfor valgt 6 forskellige gaver til de 6 forskellige platforme, som TV2 tilbyder. Hver gave skulle afspejle de holdninger, værdier og personligheder, der er kendetegnende for den enkelte arketype.

I samarbejde med TV2 Analyse og TV2 NET blev resulatet en flot website med udgangspunkt i Mikkel & Guldkort–universet. Spørgsmål, der kunne karakterisere en "seer-arketype" fra hver af de 6 kanaler blev sat op på websitet og konceptet var klar til udfoldelse. Når arketype-testen var gennemført blev medarbejderen/kunden via link ført videre til 'juleværkstedet', hvor det endelige gavevalg blev gennemført og registreret. Hele shopforløbet var således på plads, så også logistikken kunne håndteres optimalt.

 

"Vi vidste det ville blive en spændende og stor opgave at komme i mål. Vi er stolte af løsningen og har kun positivt at sige om resultatet og vores samarbejde med Kenfelt. Både medarbejdere og kunder har udvist stor begejstring for initiativet og denne nye måde at give julegaver på."

Jakob Olesen, TV2|Marketing

Kenfelt Furesøhave 4B 3460 Birkerød Tel: +45 4499 7200 Fax: +45 4499 7204